Marabou Mint

Jaha då har det alltså gått en vecka.
En vecka då jag enligt mig själv skulle börja ordentligt med min beach 2011.
Det har gått skitbra!
Jag har nog stoppat i mig 1000g marabou!!
Jag har tränat, ingenting.
Jag har ätit kolhydrater. Inte mycket men jag åt ris i lördags. Det var gott.

Hmm vad har jag mer gjort. Jo jag har fått hem mina löparpjux och mina sexiga träningstights. Och min sportbh så man slipper ha pattarna guppandes i ansiktet, och ner vid knäna.

Jag har dessutom gått ner 0.7 kg! Ha det ni!

Så nu väger jag 58.7.
Enligt mig själv vägde jag 59.9 förra söndan.Men det stämmer alltså inte. 59.4 var det faktiskt.
Så nu har vi rett ut det.


Kommentarer
Postat av: Lina Börjesson

Men vad bra att du har fått löparskor!! Då kanske du kan springa hit och hälsa på? Lagom motion jue!

2011-03-28 @ 08:18:45
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0