Kolhydrater är jävulens påfund!!!!

Fy fan jag ska aldrig mer äta kolhydrater!
Aldrig mer potatis, pasta, ris, bröd och annat skit!!
Jag och gubben har kört LCHF ett tag. Till för typ 2 veckor sen. Då fick jag fnatt och fick ett sockerberoende utav dess like.
nu ska jag berätta för er vad som händer om du INTE äter kolhydrater.
Du mår bra! Du går ner i vikt! Du är pigg! Du blir snygg!

Och vad händer om man är så korkad och äter kolhydrater?
Du blir fet! Du fiser illa! Jag skojar inte. Fy fan alltså. Kunde inte sova inatt.
Du mår dåligt. Du är trött!!

Ja så är det faktiskt!

Så från och med nu!! Så ska jag återgå till de veckorna jag körde på LCHF. Jag ska bli snygg och smal!! Och framförallt må bra och slippa lukta på fisar!

Från och med idag så ska här tränas! Med gummiband utan gummiband, med Wii och utan wii. Och så ska jag ut i friska luften varenda dag och röra på mig!!

Visst jag är inte tjock. Jag är som jag ska vara enligt normerna. Men normer skiter jag i. Jag ska vara hetast, snyggast, smalare än du! Jag ska helt enkelt vara snyggast på Gräsö beach 2011.
Fast frågan är.....om jag inte redan är snyggast på denna ö? hahahaha.

59.9 kilo väger jag nu. Har fan gått upp 2 kg på två veckor! 2 kg choklad garanterat.
Mitt mål? 55 kg!!! Till? 1 Juni!! Så nu är det igååång!


Kommentarer
Postat av: Katja H

Tycker att du är duktig ja som orkar! Jag har länge gått o tänkt om jag oxå ska börja med lchf. Sen jag bytt yrke så har kg kommit som ett brev på posten =/ Men tänkte hur gör du med barnen? Får dom samma mat som dig o karln din? Vet inte hur jag ska kombinerat i så fall..

Inte lätt när man är själv heller. Har'u nå tips o råd på hur man kan börja?



Kram Katja

2011-03-20 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0