Mackor

Mackor måste vara jävulens påfund. Men jävulen ska inte vinna över mig! Imorgon så tar jag över igen!
Mackorna får ligga kvar i skåpet och jag ska äta ägg och bacon till frukost istället!

Till middag idag blir det iaf baconinlindad fetaostspäckad fläskfilé med gräddig sås och sallad!
Inga kålisar där inte. Ha!

Så vad pysslar jag med annars idag då? Jo jag vabbar. Så är det med sjuka kids som inte behagar tillfriskna.
Synd om rackarna. Men det är faktiskt synd om mig med! För jag är också, liiite sjuk minsann.

Nä nu ska jag fortsätta titta på firma fantasiflytt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för middagstipset, jag kör atkins så det passar mig perfekt :) Måste också gå ner lite i vikt. Har gått upp fem kilo redan sen jag slutade amma :(

Ha det bra! Kram Lena

2011-08-18 @ 20:53:05
Postat av: Renata

Hej! Hittade din blogg via blimamma =) kör du LCHF? Har gjort det en gång innan och då tog mackjävulen över igen efter nån månad... (hann gå ner fem kilo dock) Min man har precis börjat på det igen och jag tänkte haka på så fort jag fått vår lilla bebis! Heja heja!!



Ha det fint //Renata

2012-01-19 @ 11:26:02
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0