Back in buisness

Yes jag är tillbaka!
Hur länge? Tills jag väger 57 kg. Slut på batteriet i vågen men sist vägde jag närmare 63 kg. MMm ni som läser inläggen nedanför ser att jag gått upp igen. Men så kan det bli ibland sörrni. Livet har sina ups and downs.

Ja vad händer annars i livet mitt då tro.
Jo det ska jag berätta för er. Jag jobbar. Har precis, iförrgår fått en tjänst på 66 %, som personlig assistent inne i Öregrund. Helt fuckin jävla underbart är det ska ni veta.
Jag pluggar också. Men jag har ingen motivation what so ever, så det går åt helvete.
Pluggar Svenska B, Samhäll B och pedagogiskt ledarskap. Svenska B är för mig piss, bajs, skit, helvete och jävla mög. Samhäll och pedagogiskt ledarskap är ju inte direkt avancerat. Men de två bli pissigt lidande då motivationen försvann pga svenskan! Så. Hur ser det ut då? Jo, jag har nu 5 veckor på mig att göra dessa kurser. Från början. Då jag inte gjort ett skit de andra 15 veckorna. Mer än bort mig dårå.
Ja ingen är perfekt! Så det så.

Annars då. Jo kidsen växer och frodas. Mest jävulskap och sjukdomar men annars är det inge större fel på dom.
Gubben jobbar och krymper. Ja för han går det så jävla bra att gå ner i vikt minsann. Vissa har det bra!

Ja det var nog allt för denna gång!
nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett matschema för nästa vecka. För här ska det stenhårt ätas och leva efter LCHF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0