Varför måste man alltid ha en rubrik?

Smal, smärt, snygg och ingen dubbelhaka.

Ligger i soffan och degar. Dax att börja samla kraft för att gå till bibblan och lämna tillbaka lite böcker.
Skulle ha gjort det i måndags, men bättre sent än aldrig.
Bebis har varit lite lugn nu på morgonen, det är jag inte van vid.
Så jag var tvungen att bråka lite. Nu är h*n arg på mig. Mina revben har fått sig ett par smällar.

Sitter och lyssnar på Bandit Rock! Älskar´t. De spelade Iron Maiden - Fear Of The Dark för en stund sen.
Fan va jag längtar till Augusti! Ska på Sonisphere då. Woho! Såg Maiden 2003 i Sthlm, jävlar va det var underbart. Hade förvisso hjärnskakning den dagen. Det var inte kul.

Kommentarer
Postat av: Tova

haha, visst är rubriker jobbiga! blir ju alltid töntigt, över-pretto eller för klämkäckt hur man än gör :D

2010-04-15 @ 14:19:31
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0