Idiotiska skola!!!

Om ett barn har sönder ballonger på skolan och ett annat barn är i närheten.
En lärare kommer dit och ser att alla ballonger är sönder, men hon har inte sett någonting.
Ena barnet säger att båda gjorde det, och det andra barnet säger att han inte alls har haft sönder några ballonger.... vem ska få skulden? Båda? Eller den som erkänner men skyller samtidigt på den andra?

Läraren säger iallafall att det inte spelar någon roll om det andra barnet gjorde det eller inte, han har iallafall varit delaktig? så då ska båda betala! Så min son fick helt enkelt betala 16 kronor med sina majblommor-pengar, det andra barnet hade inga pengar med sig, så han ska betala min son 8 kronor en annan dag!

På måndag vet jag en höggravid-argsint-galen-kvinna som ringer till skolan och frågar vad i HELVETE de håller på med!!

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha jag veeet. Fast jag lyckades raka mig där nere ändå :P UTAN köttsår :) Hehe.

2010-04-16 @ 19:46:51
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha underbart!

2010-04-18 @ 09:48:34
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0