Historia

Sitter och försöker klura ihop insu2 i Historia. Som skulle ha varit inlämnad i fredags.
Men är man sjuk så är man. Så jag får passa på att skriva nu när jag känner mig lagom pigg.
Kan inte direkt påstå att detta ämnet var så jävla kul som jag trodde att det skulle vara.
Kursen riktar in sig på så konstiga ämnen så man får ju fan fnatt.
Inne på vecka 5 nu av 10. På 5 veckor innebär det att jag ska skriva ytterligare 3 insun
och skriva slutprov i mitten av Maj. Woho.

Yes jag pluggar heltid.
Läser Matte A, Svenska A, Historia A, Samhäll A och Psykologi B.
Alla kurserna förutom då Historian ska vara klara innan jag blir smal igen.
Får se förvisso, lilla ♥ får jättegärna komma tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0