Goood moooorning

Yoo Hooo.
Nu är vi vakna hela högen och har goffat i oss frukost.
Niclas har gått till skolan och jag ligger i soffan som den strandade flodhästen jag är.
Emil sitter bredvid mig och myser ♥

Är fruktansvärt sjuk idag. Kan knappt prata :(
Ska till skolan idag, 15:55 för att redovisa muntligt. Hahaha.
Hatar det! Men men. Får se om jag ens kan prata då.
Ska ta och inhandla en säck med halstabletter om en stund.
Ska bara samla kraft för att gå utanför dörren.
För det första ska jag ta mig upp ur soffan, ingen lätt match vill jag lova.

Någon som kan berätta för mig hur man ändrar teckensnitt när man skriver
inlägg i bloggen?

Tänk om jag kunde se ut sådär i håret nu. Nej nu ser jag ut som en risbuske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0