Galna kosjukan och andra sjukdomar

Ja jag vet inte riktigt vilken sjukdom jag lider av.
Kan bara vara en enkel förkylning. Men det känns som om jag är döende.
Sen blir det inte bättre av att vara så tjock som jag är.
Men bebis växer och det är huvudsaken.
Var o lyssnade på bebishjärtat idag. Det är som musik för öronen.
Kurvan följes till punkt o pricka, så det lutar åt att det blir en liten bebis.
Skönt, har ingen lust att klämma ur mig en megamelon.

Egentligen borde jag sitta och skriva ihop min historiaInsu. Men jag är sjuk för fan!
Ungarna är hemma idag med. Nicke är förkyld och Emil vill inte till dagis.
Han har gått och blivit beroende av att spela wii. Stackarn. Haha.

Nej nu ska jag snart ta och titta på Hem Till Gården!

Kommentarer
Postat av: mikaela

I ishallen, de stod i norra skåne för nån vecka sen att de skulle köpa in stenar i år till tre banor... så borde väl komma igång nån gång i år kanske?

2010-04-13 @ 07:59:27
URL: http://bebisfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0