Fruitcake

Va ett tag sen jag skrev sist.Varit upp till Östhammar o firat mormors 80 års dag.
Det var mysigt.Skönt o vara hemma igen iaf.
Haft Emil hemma idag.Orkade inte gå iväg med honom idag. Börjar bli sjuker som attans.
Suttit på helspänn idag o väntat på att medicinläraren susann skulle bli klar med rättandet av förra veckans insu.
VG igen blev det.Stolt över mig själv vill jag lova.O det får man vara!
Sitter nu o titta på djungeldjuret hugo 3.Lite variation på eländet iaf.Emil har tittat på shrek 2-3 ggr idag.Har tappat räkningen.

Skola imorrn.Ledig på torsdag iaf.Det är gött.Mycket o göra är det ju iaf.Hemtentamen o fördjupningsarbete om rasism.Rasism mot svenskar.Ska bli intressant o se hur reaktionerna blir på det.

Nä nu ska jag ta o titta vad vi har för mat hemma.Min älskade kommer hem från jobbet om en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0